BOUWMATERIALEN

VOORTOUW IN DE KETEN

BOUW
MATERIALEN

VOORTOUW IN DE KETEN

Kan omnichannel de positie van groothandels in de keten verzekeren? Een uitdaging, maar zeker het proberen waard. Efficiënt voorraadbeheer, organiseren  van materiaalstromen en  toepassing van duurzame oplossingen en innovaties zullen op alle vlakken ‘lean’ moeten zijn. Een strategische heroriëntatie waarbij de verspillingen geëlimineerd worden en de klant centraal staat.  Op deze manier bewijzen de groothandels hun toegevoegde waarde. Het is daarom belangrijk dat groothandels vroegtijdig in het proces betrokken worden en bij ketenpartijen aan tafel zitten.

ÉÉN SYSTEEM VOOR DE GEHELE BEDRIJFSVOERING

NAV365 is de standaardoplossing voor groothandels in bouwmaterialen. De oplossing levert dan ook de diepere en meer geavanceerde functionaliteiten die uw gebruikers verwachten. Dankzij onze jarenlange ervaring in de sector en een sterk uitgebouwde user community, zorgen wij voor de invulling van de meest specifieke gebruikersbehoeften.

En hierbij verdient de aandacht voor eenvoud steeds de hoogste prioriteit. Enkele voordelen NAV 365 Commerce:

HOUD UW VOORRAAD ONDER CONTROLE

In groothandel en distributie verwachten klanten een hoog serviceniveau. Maar in een wereld van slinkende marges is het zaak om de voorraad goed onder controle te houden. NAV365 Commerce geeft u direct inzicht in het voorraadverloop, waarschuwt u over traag roterende voorraden, het niveau van het bestelpunt, etc… Dankzij de Artikel-Cockpit houdt u permanent de vinger aan de pols wanneer het om optimale voorraden gaat.

BETER EN SLIMMER INKOPEN

Net zoals andere ERP-systemen maakt ook NAV365 Commerce gebruik van een inkoopvoorstel voor de berekening van de behoeften. NAV365 Commerce gaat hierin echter verder.

Vanuit onze Inkoop-Cockpit krijgt u niet alleen zicht op wat er besteld moet worden, maar wordt u tevens geadviseerd over het minimum (franco) orderbedrag. Ook kan u offertes aanvragen bij leveranciers en deze onderling vergelijken. De NAV365 Commerce reserveringsystematiek maakt het altijd mogelijk om op een optimale manier artikelen toe te kennen aan verkooporders. Eventuele wijzigingen in het leveringsproces worden direct gecommuniceerd naar het verkoopteam.

MEER EN GEMAKKELIJKER VERKOPEN

NAV365 Commerce biedt aan de verkoopdienst de nodige tools om op een efficiënte manier te verkopen. Met meerdere prijs- en kortingsgroepen, korting over korting, kortingen over het totaal, … kan u de meest diverse combinaties maken om de juiste prijs aan uw klant te bieden. Met NAV365 Commerce houdt u ook het verkoopproces van offerte tot en met factuur volledig onder controle. Dankzij het flexibele systeem van “process flows” kan u het proces aanpassen volgens uw eigen werkwijze. U bepaalt zelf de facturatiewijze en -frequentie via de facturatierun functionaliteit. En met de Klantencockpit krijgt u een grafische weergave van de performantie-indicatoren die u belangrijk vindt.

MAGAZIJNPROCESSEN BETER STROOMLIJNEN

Met NAV365 Commerce optimaliseert u de magazijnen en de processen die hierop inspelen. Snelheid en accurate afhandeling van magazijntransacties staan hierbij centraal. Diverse verzamel- en verzendmogelijkheden geven de flexibiliteit die u zoekt voor het optimaal bedienen van uw klanten. Verpakken in colli’s, stickeren, scannen, cross-docking, werken met expediteurs en transporteurs, … het is allemaal mogelijk binnen de NAV365 Commerce modules.

En wenst u één centrale logistieke afhandeling voor de diverse fiscale entiteiten binnen uw bedrijvengroep? Dat kan! Wij behandelen dit netjes met onze Multi-Finance/Single Logistics module.

E-COMMERCE

Een oplossing voor groothandelsbedrijven is niet compleet als deze niet naadloos integreert met een e-commerce oplossing. NAV 365 Commerce biedt u een standaard integratie met een of meerdere webshops, waarbij o.a. klant- en artikelgegevens, order- en factuurhistorie en klant specifieke prijsafspraken standaard worden uitgewisseld.

HET BEHEER VAN PRODUCTDATA EN -CONTENT

Indien u beschikt over een groot aantal (snel wisselende) artikelen met veel (technische) productkenmerken, dan zult u herkennen dat het beheer van deze gegevens zeer arbeidsintensief is, zeker als u deze ook via de website aan uw klanten beschikbaar wilt stellen.

NAV 365 Commerce beschikt over een naadloze integratie met een Product Informatie Management (PIM) systeem. Een PIM biedt u de volgende voordelen:

  • Al uw productgegevens (omschrijvingen kenmerken, datasheets, plaatjes en filmpjes) op één plek
  • Betere multichannel marketing (meedere talen, meerdere kanalen)
  • Sneller nieuwe producten op de markt brengen
  • Effectieve e-commerce

NAADLOZE INTEGRATIE MET OFFICE 365

NAV 365 Commerce heeft een verregaande integratie met Office 365. Deze combinatie biedt u de volgende voordelen:

  • Het vertrouwde Word, Excel, SharePoint en Outlook
  • Power BI voor overzichtelijke management dashboards
  • Power Apps om snel en eenvoudig apps te maken
  • Flow om applicaties ‘aan elkaar te knopen’ en zodoende processen verder te optimaliseren.

ABECON OP BEZOEK BIJ OLDELFT

Abecon is wettelijk verplicht om uw toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Wat zijn cookies?

Cookiestatement

Wat zijn cookies?

Een cookie is een eenvoudig tekstbestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser (zoals Firefox of Internet Explorer) op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. Cookies kunnen uw computer of de bestanden die op uw computer staan niet beschadigen. Daarnaast is het belangrijk te vermelden dat we met cookies geen personen, maar enkel computers identificeren.

Wat doen wij met cookies?

Abecon maakt gebruik van cookies. Door middel van cookies zijn wij in staat uw computer te herkennen wanneer u ons opnieuw bezoekt. Cookies worden bijvoorbeeld gebruikt om de voorkeuren die u heeft ingesteld voor een bepaalde dienst of webpagina vast te leggen. Met uw toestemming plaatst Abecon ‘tracking cookies’ op uw computer. Deze cookies worden gebruikt om bij te houden welke pagina’s u bezoekt, en zo een profiel van uw online surfgedrag op te bouwen. Dit profiel wordt niet gekoppeld aan uw naam, adres, e-mailadres en dergelijke, zoals bij ons wellicht bekend, maar alleen om onze website en advertenties af te stemmen op uw profiel zodat deze zoveel mogelijk relevant voor u zijn.

Hoe verwijdert u cookies

De meeste cookies hebben een vervaltijd, wat betekent dat ze na een bepaalde periode automatisch verlopen en geen gegevens meer van uw surfgedrag registreren. U kunt er echter ook voor kiezen de cookies voordat deze zijn verlopen handmatig via uw browser te verwijderen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser. Wij willen u erop wijzen dat sommige tracking cookies , die adverteerder en website eigenaren inzicht geven in uw interesses, kunnen worden aan- of uitgezet via www.youronlinechoices.eu/nl bij “Jouw instellingen of www.youronlinechoices.com/nl/uw-advertentie-voorkeuren . U kunt daar ook aangeven welke bedrijven wel en welke niet uw surfgedrag mogen vastleggen. U kunt die ook met een druk op de knop organiseren. De cookies die uw wachtwoord, inlognamen en andere voorkeuren bijhouden kunt u aan- of uitzetten via uw browserinstellingen. U heeft het recht om te vragen om inzage in, correctie of verwijdering van uw gegevens. Om hierbij misbruik te voorkomen kunnen wij u vragen u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van de cookie in kwestie mee te sturen.

Deze cookies kunt u aantreffen

Google Analytics(_umta,_umtb,_utmc,_utmz)

Vervaltijd:

_utma: 2 jaar

_utmb: 30 min.

_utmc: sessie

_utmz: 6 maanden

Functie:

Google Analytics cookies worden geplaatst om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op de website met als doel de website verbeteren en beter af te stemmen op de behoefte van haar bezoekers.

Google Adwords

Vervaltijd:

30 dagen

Functie:

Abecon plaats cookies voor het gebruik in Google Adwords en de informatie die deze cookies opleveren wordt gebruikt om Adwords te optimaliseren.

Online Succes

Vervaltijd:

(logger) 2 jaar

Functie:

Wordt gebruikt om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op de website met als doel de website beter af te stemmen op de behoefte van haar bezoekers.

Social Media

De artikelen, afbeeldingen en/of video’s die op onze website bekeken kunnen worden, kun jij door middel van buttons delen via social media zoals Twitter en Youtube. Wij vinden het praktisch en handig om jou daar een mogelijkheid voor te geven. Voor het functioneren van deze buttons wordt gebruik gemaakt van social media cookies van de social media partijen, zodat deze jou herkennen op het moment dat jij een artikel of video wilt delen.

In het geval jij bijvoorbeeld op de knop ‘Vind ik leuk’ klikt of een opmerking schrijft, wordt de betreffende informatie door jouw browser rechtstreeks aan Facebook verzonden en daar door Facebook opgeslagen.

De social media partijen plaatsen dus bij jou een cookie, wij doen dat niet. Deze cookies maken het dus mogelijk dat jij, als ingelogde gebruiker van de geselecteerde social media, bepaalde inhoud van onze website kunt delen met anderen.

Voor de cookies die de social media partijen plaatsen en de mogelijke data die zij hiermee verzamelen, verwijzen wij naar de verklaringen die deze partijen op hun eigen websites daarover geven; zie de links hieronder. Let op dat deze verklaringen regelmatig kunnen wijzigen. Wij hebben daar geen invloed op.

· Facebook

· Twitter

· LinkedIn

· Youtube

Vragen?

Heeft u vragen over ons cookiestatement? Neem gerust contact met ons op.

Via aparte keuze op de site:

Privacy statement

Persoonsgegevens die wij verwerken

Abecon Informatiesystemen B.V. verwerkt persoonsgegevens over u doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vermelden wij een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

- Voor- en achternaam

- Geslacht

- Adresgegevens

- Telefoonnummer

- E-mailadres

- Gegevens over uw activiteiten op onze website

- Gegevens over uw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk)

- Lijst met contactgegevens van de klant via een app

- IP-adres

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 jaar is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neemt u dan via het e-mail adres salessupport@abecon.nl contact met ons op, dan zullen wij deze informatie verwijderen.

Waarom we gegevens nodig hebben

Abecon Informatiesystemen B.V. verwerkt uw persoonsgegevens, voor de volgende doelen:

- Het afhandelen van uw betaling

- Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder

- U te kunnen bellen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren

- U te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten

- Om goederen en diensten bij u af te leveren

- Voor analyse van uw gedrag op de website om daarmee onze website te verbeteren en ons aanbod van producten en diensten af te stemmen op uw voorkeuren.

- Voor het volgen van uw surfgedrag over verschillende websites waarmee wij onze producten en diensten afstemmen op uw behoefte.

Hoe lang we gegevens bewaren

Abecon Informatiesystemen B.V. zal uw persoonsgegevens niet langer bewaren dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.

Delen met anderen

Abecon Informatiesystemen B.V. verkoopt uw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens. Abecon Informatiesystemen B.V. blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

In kaart brengen websitebezoek

Abecon Informatiesystemen B.V. gebruikt alleen technische en functionele cookies, en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Bij een eerste bezoek van een website van Abecon wordt u om toestemming gevraagd voor het plaatsen van de hiervoor genoemde cookies. Uiteraard wordt u op dat moment de mogelijkheid geboden om hier niet mee in te stemmen. In dat geval zal geen van de voorgaande cookies worden aangemaakt U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar het e-mail adres salessupport@abecon.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs bij het verzoek mee te sturen. Hierbij vragen we u om in deze kopie uw pasfoto en burgerservicenummer (BSN) zwart te maken. Dit ter bescherming van uw privacy. Abecon Informatiesystemen B.V. zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek reageren.

Beveiliging

Abecon Informatiesystemen B.V. neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op via het e-mail adres salessupport@abecon.nl

AFSLUITEN