DYNAMICS365 COMMERCE

WAT IS DYNAMICS365 COMMERCE?

DYNAMICS365 COMMERCE

WAT IS DYNAMICS365 COMMERCE?

Dynamics365 Commerce (voorheen NAV365 Commerce) is een door Microsoft gecertificeerde oplossing voor Microsoft Dynamics. Dynamics365 Commerce is een integraal platform dat uw bedrijfsprocessen ondersteunt en ten volle geïntegreerd is met Office365.

  • Omnichannel Commerce: Dynamics365 Commerce is een volledig geïntegreerde e-Commerce omgeving, waarin zowel B2B als B2C mogelijk is. De E-Commerce omgeving omvat eveneens koppelingen met een aantal betaalplatformen. Vanuit de E-Commerce omgeving is eveneens een integratie met social media voor het beoordelen en delen van informatie.
  • Product Informatie Management: De meest uitgebreide product informatie kan hierin worden vastgelegd, en zo ter beschikking gesteld worden van zowel de gebruiker van Dynamics365 als van de E-Commerce gebruiker die informatie opzoekt op de website (vereist een bijkomende module). De informatie wordt op 1 enkele plek vastgelegd die geldt als de enige bron van de waarheid. Tekst, maar ook afbeeldingen (alle resoluties) en rijke content kunnen in het Product Informatie Management systeem gestockeerd worden.
  • Order Management: Dynamics365 Commerce biedt een volledige ondersteuning voor het ordermanagement, voor zowel inkoop als verkoop, met een permanent gekoppelde voorraad. Orders kunnen via elk kanaal behandeld worden, via de webshop, via EDI, via Orderinvoer en via Balieverkopen. Orders kunnen vanaf elk soort device behandeld worden, of het nu een client, een webbrowser of een mobile sales device is.
    Order Management kan ten volle gebruik maken van zoekmachines om artikelen terug te vinden. Een uitgebreid prijs- en margebeheer zorgen voor een permanent inzicht in uw performantie.
  • Logistiek: Logistiek is zowat het belangrijkste onderdeel in Dynamics365 Commerce. Functionaliteiten rondom inkoop, assemblage, productie, service en warehouse management zijn ten volle voorzien. Een uitgebreid toeslagenbeheer (verpakkingen, recyclagebijdragen, vervoer, douane, …), mobiele picking, container management, transport en expeditie zijn onderdeel van de logistieke modules.
  • After Sales:Ook nadat goederen bij de klant zijn afgeleverd gaat het verder. Dynamics365 Commerce voorziet in een retourfunctionaliteit met geïntegreerde klachtenbehandeling. service orders, support contracten, preventief- en correctief onderhoud worden door het systeem ondersteund.